Kommuniker målrettet til dine kunder

Inddel dine kunder efter segmenter

Ved at segmentere dine kunder i forskellige grupper, kan du nemt kommunikere målrettet til dem og effekten af din markedsføring øges. Enhver vil reagere mere positivt på en henvendelse, hvis man føler at det man bliver kontaktet om henvender sig til ens person og er brugbart for de behov man har.

For eksempel kan du segmentere dine kunder efter om de har børn eller ej og på den måde kan du ændre budskabet alt efter om der er tale om forældre eller folk uden børn.  

Kontakt Alexander, for at høre mere

Alexander Rezaei
Projektchef
are@thedatacompany.dk
31784902
The Data Company er et datahus, hvor vi hjælper vores kunder med at købe leads til salgsarbejdet, lave dataanalyse, formidle data til CRM og telemarketingsystemer, vaske og berige data, skabe overblik og gennemsigtighed på vores kunders egen data og meget meget mere – vi kalder det ”god data”!
The Data Company

Ny Banegårdsgade 48
8000 Aarhus C

Sankt Gertruds Stræde 10
1129 København K

+45 7070 5000
info@thedatacompany.dk

CVR: DK39847604
KONTO: 7110 - 0002411775
The Data Company er en del af The Company Group

Vi bruger cookies!

The Data Company benytter 1. og 3. parts cookies til statistik for at forbedre brugeroplevelsen samt vores kommunikation. Du kan altid slette cookies igen i din browser

OK