Optimer din konverteringsrate

Få allermest ud af dine kunder

Når du bruger ressourcer på at markedsføre dig overfor dine potentielle kunder, gælder det om at få mest muligt ud af dit arbejde. Hvis du kender målgruppen og ved hvilke problemstillinger de står overfor, kan du også meget nemmere målrette dine budskaber, så kunderne rent faktisk konverterer.

Men konverteringsoptimering handler ikke kun om at sikre sig, at markedsføringen har de rigtige budskaber. Det handler også om, hvor parate de kunder man henvender sig til, er til at købe. Det er for eksempel ikke ligegyldigt hvor gamle ens kunders børn er, hvis man gerne vil sælge dem produkter til småbørn eller abonnementer, som henvender sig til folk med mindre børn. 

The Data Company kan hjælpe dig med at få belyst de vigtige ting, du bør kigge efter for at opnå den bedste konverteringsrate og skabe et live indblik i den performance, som emnerne har i jeres salgssystem.

Tag fat i Alexander, hvis du vil vide mere

Alexander Rezaei
Projektchef
are@thedatacompany.dk
31784902
The Data Company er et datahus, hvor vi hjælper vores kunder med at købe leads til salgsarbejdet, lave dataanalyse, formidle data til CRM og telemarketingsystemer, vaske og berige data, skabe overblik og gennemsigtighed på vores kunders egen data og meget meget mere – vi kalder det ”god data”!
The Data Company

Ny Banegårdsgade 48
8000 Aarhus C

+45 7070 5000
info@thedatacompany.dk

CVR: DK39847604
KONTO: 7110 - 0002411775
The Data Company er en del af The Company Group

Vi bruger cookies!

The Data Company benytter 1. og 3. parts cookies til statistik for at forbedre brugeroplevelsen samt vores kommunikation. Du kan altid slette cookies igen i din browser

OK