Ram de rigtige kunder – hver gang

DATADREVET MARKEDSFØRING

Hvis du udnytter det fulde potentiale af dine kundedata og får The Data Company til at berige dataene, kan du uden problemer styre din markedsføring i den rigtige retning. Det kaldes datadrevet markedsføring og hjælper jer med ikke at bruge markedsføringskroner på kunder, som ikke er i jeres målgruppe.

Markedsføring, som er drevet af data, når ud til de kunder, som mest sandsynligt vil konvertere og give mest mening at få fat i, fordi deres CLV er højere end andre kunders. Et godt eksempel på et sted, hvor markedsføringen ikke bygger på data, er når en person uden børn rammes af reklamer for børnetøj eller en person uden kørekort rammes af en bilreklame.

Vi kan sagtens sige os selv, at det ikke giver mening at bruge budgettet på den måde, men er du sikker på, du altid rammer de bedste kunder?

Læs mere om hvordan vi kan hjælpe dig med at segmentere dine kunder under ’Personprofiler', så du får meget mere ud af din markedsføring.

Kontakt Alexander, hvis du vil vide mere

Alexander Rezaei
Projektchef
are@thedatacompany.dk
31784902
The Data Company er et datahus, hvor vi hjælper vores kunder med at købe leads til salgsarbejdet, lave dataanalyse, formidle data til CRM og telemarketingsystemer, vaske og berige data, skabe overblik og gennemsigtighed på vores kunders egen data og meget meget mere – vi kalder det ”god data”!
The Data Company

Ny Banegårdsgade 48
8000 Aarhus C

Sankt Gertruds Stræde 10
1129 København K

+45 7070 5000
info@thedatacompany.dk

CVR: DK39847604
KONTO: 7110 - 0002411775
The Data Company er en del af The Company Group

Vi bruger cookies!

The Data Company benytter 1. og 3. parts cookies til statistik for at forbedre brugeroplevelsen samt vores kommunikation. Du kan altid slette cookies igen i din browser

OK